12,99 €
12,99 €
Nuo idėjos iki verslo
Nuo idėjos iki verslo
  • Išparduota
Nuo idėjos iki verslo
Nuo idėjos iki verslo
Perskaityta: 12,99 €
Nuo idėjos iki verslo
Nuo idėjos iki verslo
Perskaityta: 12,99 €
Knygoje „Nuo idėjos iki verslo. Kaip nuosekliai įgyvendinti verslo idėją“ parodyta, kad absoliučiai visi, kam tik kyla nors mažiausia verslo idėja, gali sistemingai bei kūrybiškai ją išplėtoti į perspektyvią verslo galimybę. Remdamasi kūrybiniu keturių žingsnių procesu, knyga „Nuo idėjos iki verslo“ siūlo daugybę parankių, praktinių metodų, kaip padaryti savo idėją vertingesnę ir labiau įgyvendinamą. Ji taip pat supažindins jus su kelių garsių nūdienos verslininkų patirtimi ir suteiks galimybę…
12.99
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Autorius: Andrew Bragg, Mary Bragg
  • Leidėjas
  • Metai: 2007
  • Puslapiai: 266
  • ISBN : 9789955460510
  • Formatas: 15,5 x 24 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Laima Junevičienė

Nuo idėjos iki verslo | knygos.lt

Atsiliepimai

(3.30 Goodreads įvertinimas)

Perskaitytos

12,99 €
Labai gera psutk 100%
12,99 €
Labai gera RobeKnyg 100%

Aprašymas

Knygoje „Nuo idėjos iki verslo. Kaip nuosekliai įgyvendinti verslo idėją“ parodyta, kad absoliučiai visi, kam tik kyla nors mažiausia verslo idėja, gali sistemingai bei kūrybiškai ją išplėtoti į perspektyvią verslo galimybę.

Remdamasi kūrybiniu keturių žingsnių procesu, knyga „Nuo idėjos iki verslo“ siūlo daugybę parankių, praktinių metodų, kaip padaryti savo idėją vertingesnę ir labiau įgyvendinamą. Ji taip pat supažindins jus su kelių garsių nūdienos verslininkų patirtimi ir suteiks galimybę pasimokyti iš to, ko jie išmoko kurdami savo verslą.

Knyga „Nuo idėjos iki verslo“ kartu su pagalbine medžiaga internete yra vaizdingas ir interaktyvus vadovas apie tai. kaip paversti kūrybiškumą sėkmingu verslu.

Visapusiška Endriaus Brego (Andrew Bragg) verslo karjera apima bendrosios vadybos ir rinkodaros veiklą visoje Jungtinėje Karalystėje ir žemyninėje Europoje. Bregas yra vadovavęs informacijos, spausdinimo ir pakavimo įmonėms bei nemažai taikines kuriant naujas verslo organizacijas. Baigė Trejybės (Trinity) koledžą Kembridže. vėliau įgijo verslo administravimo magistro laipsnį Kranfildo universitete.

Merė Breg (Mary Bragg) dirbo pasaulines bendrovės „GlaxoSmithKline“ rinkodaros specialiste. Vėliau, laikinai išsiųsta dirbti į „PriccnvaterhouseCoopers“. Jungtinėje Karalystėje ir užsienyje įgyvendino kelis konsultacinius personalo vadybos projektus. Ji derina nepriklausomą vadybos konsultavimą su akademine karjera. Merė yra Karališkosios menų draugijos narė ir viena is Verslumo akademijos steigimo fondo patikėtinių.

Jos ankstesnė knyga „Reinventing Influenee“ pelnė Vadybos konsultacinių įmonių asociacijos apdovanojimą kaip geriausia 1996 metų vadybos knyga.

  • Kaina: 12,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas psutk.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 12,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas RobeKnyg.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
Naudota, tvarkinga knyga.

Formatai:

Perskaitytos

12,99 €
Labai gera
psutk 100%
12,99 €
Labai gera
RobeKnyg 100%

Knygoje „Nuo idėjos iki verslo. Kaip nuosekliai įgyvendinti verslo idėją“ parodyta, kad absoliučiai visi, kam tik kyla nors mažiausia verslo idėja, gali sistemingai bei kūrybiškai ją išplėtoti į perspektyvią verslo galimybę.

Remdamasi kūrybiniu keturių žingsnių procesu, knyga „Nuo idėjos iki verslo“ siūlo daugybę parankių, praktinių metodų, kaip padaryti savo idėją vertingesnę ir labiau įgyvendinamą. Ji taip pat supažindins jus su kelių garsių nūdienos verslininkų patirtimi ir suteiks galimybę pasimokyti iš to, ko jie išmoko kurdami savo verslą.

Knyga „Nuo idėjos iki verslo“ kartu su pagalbine medžiaga internete yra vaizdingas ir interaktyvus vadovas apie tai. kaip paversti kūrybiškumą sėkmingu verslu.

Visapusiška Endriaus Brego (Andrew Bragg) verslo karjera apima bendrosios vadybos ir rinkodaros veiklą visoje Jungtinėje Karalystėje ir žemyninėje Europoje. Bregas yra vadovavęs informacijos, spausdinimo ir pakavimo įmonėms bei nemažai taikines kuriant naujas verslo organizacijas. Baigė Trejybės (Trinity) koledžą Kembridže. vėliau įgijo verslo administravimo magistro laipsnį Kranfildo universitete.

Merė Breg (Mary Bragg) dirbo pasaulines bendrovės „GlaxoSmithKline“ rinkodaros specialiste. Vėliau, laikinai išsiųsta dirbti į „PriccnvaterhouseCoopers“. Jungtinėje Karalystėje ir užsienyje įgyvendino kelis konsultacinius personalo vadybos projektus. Ji derina nepriklausomą vadybos konsultavimą su akademine karjera. Merė yra Karališkosios menų draugijos narė ir viena is Verslumo akademijos steigimo fondo patikėtinių.

Jos ankstesnė knyga „Reinventing Influenee“ pelnė Vadybos konsultacinių įmonių asociacijos apdovanojimą kaip geriausia 1996 metų vadybos knyga.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%