Atsiliepimai
Aprašymas
Knygoje „Nuo idėjos iki verslo. Kaip nuosekliai įgyvendinti verslo idėją“ parodyta, kad absoliučiai visi, kam tik kyla nors mažiausia verslo idėja, gali sistemingai bei kūrybiškai ją išplėtoti į perspektyvią verslo galimybę.
Remdamasi kūrybiniu keturių žingsnių procesu, knyga „Nuo idėjos iki verslo“ siūlo daugybę parankių, praktinių metodų, kaip padaryti savo idėją vertingesnę ir labiau įgyvendinamą. Ji taip pat supažindins jus su kelių garsių nūdienos verslininkų patirtimi ir suteiks galimybę pasimokyti iš to, ko jie išmoko kurdami savo verslą.
Knyga „Nuo idėjos iki verslo“ kartu su pagalbine medžiaga internete yra vaizdingas ir interaktyvus vadovas apie tai. kaip paversti kūrybiškumą sėkmingu verslu.
Visapusiška Endriaus Brego (Andrew Bragg) verslo karjera apima bendrosios vadybos ir rinkodaros veiklą visoje Jungtinėje Karalystėje ir žemyninėje Europoje. Bregas yra vadovavęs informacijos, spausdinimo ir pakavimo įmonėms bei nemažai taikines kuriant naujas verslo organizacijas. Baigė Trejybės (Trinity) koledžą Kembridže. vėliau įgijo verslo administravimo magistro laipsnį Kranfildo universitete.
Merė Breg (Mary Bragg) dirbo pasaulines bendrovės „GlaxoSmithKline“ rinkodaros specialiste. Vėliau, laikinai išsiųsta dirbti į „PriccnvaterhouseCoopers“. Jungtinėje Karalystėje ir užsienyje įgyvendino kelis konsultacinius personalo vadybos projektus. Ji derina nepriklausomą vadybos konsultavimą su akademine karjera. Merė yra Karališkosios menų draugijos narė ir viena is Verslumo akademijos steigimo fondo patikėtinių.
Jos ankstesnė knyga „Reinventing Influenee“ pelnė Vadybos konsultacinių įmonių asociacijos apdovanojimą kaip geriausia 1996 metų vadybos knyga.
Knygoje „Nuo idėjos iki verslo. Kaip nuosekliai įgyvendinti verslo idėją“ parodyta, kad absoliučiai visi, kam tik kyla nors mažiausia verslo idėja, gali sistemingai bei kūrybiškai ją išplėtoti į perspektyvią verslo galimybę.
Remdamasi kūrybiniu keturių žingsnių procesu, knyga „Nuo idėjos iki verslo“ siūlo daugybę parankių, praktinių metodų, kaip padaryti savo idėją vertingesnę ir labiau įgyvendinamą. Ji taip pat supažindins jus su kelių garsių nūdienos verslininkų patirtimi ir suteiks galimybę pasimokyti iš to, ko jie išmoko kurdami savo verslą.
Knyga „Nuo idėjos iki verslo“ kartu su pagalbine medžiaga internete yra vaizdingas ir interaktyvus vadovas apie tai. kaip paversti kūrybiškumą sėkmingu verslu.
Visapusiška Endriaus Brego (Andrew Bragg) verslo karjera apima bendrosios vadybos ir rinkodaros veiklą visoje Jungtinėje Karalystėje ir žemyninėje Europoje. Bregas yra vadovavęs informacijos, spausdinimo ir pakavimo įmonėms bei nemažai taikines kuriant naujas verslo organizacijas. Baigė Trejybės (Trinity) koledžą Kembridže. vėliau įgijo verslo administravimo magistro laipsnį Kranfildo universitete.
Merė Breg (Mary Bragg) dirbo pasaulines bendrovės „GlaxoSmithKline“ rinkodaros specialiste. Vėliau, laikinai išsiųsta dirbti į „PriccnvaterhouseCoopers“. Jungtinėje Karalystėje ir užsienyje įgyvendino kelis konsultacinius personalo vadybos projektus. Ji derina nepriklausomą vadybos konsultavimą su akademine karjera. Merė yra Karališkosios menų draugijos narė ir viena is Verslumo akademijos steigimo fondo patikėtinių.
Jos ankstesnė knyga „Reinventing Influenee“ pelnė Vadybos konsultacinių įmonių asociacijos apdovanojimą kaip geriausia 1996 metų vadybos knyga.
Atsiliepimai